Sunday, October 31, 2010

Appreciate What We Have.. Learn from Them ^^

PeIm back... Its a study week so i'll be curi a bit of my time to update this blog.. i still have a few event that i want to share with everyone...

Post Hari Ini :: Anak-anak Yatim di Sg. Siput... Miss Them, Love Them, Looking Forward To see them...

23 dan 24 Oktober 2010 yang lalu aku join Program Tautan Kasih Rancangan Khidmat Masyarakat USM....
Prgram tue bertempat di Sg. Siput Perak... Program nie kami meraikan anak2 yatim kat sana laa....

Banyak benda yang aku belajar dari program... Yang paling memberi impak kepada aku ialah menghargai sesuatu... Sebelum nie aku selalu x puas hati dengan apa yang aku dapat... sampai kat sana aku dapat jumpa beberapa kanak-kanak yang hidup mereka jauh lebih teruk daripada aku... Umur yang sangat muda sudah berdepan dengan masalah sebesar itu.. Mula saat itu rasa bersyukur yang aku masih mampu menjalani kehidupan yang selesa dan gembira.....

Pertama sekali nak minta maaf dengan adik2 kat sana sebab kami semua x dapat balik ke sana dalam masa yang terdekat... kami memang nak p sana... tapi skrg semua org tgh sibuk ngan Final.... Harap adik2 semua faham.... :)




















1 comment: